monique-in-rwanda.reismee.nl

Ready for take off

Zittend op Schiphol, wachtend op het boarden. Marloes heeft me weer veilig, door de mist, naar Schiphol geloosd.

Gewapend met 2 grote tassen voor Gerjanne, Twiga dukina, meld ik me bij de bagageband. En tref daar 2 Avescollega’s, die op studiereis gaan naar Zuid-Afrika. Helaas worden we allemaal een andere kant op gestuurd dus even bijkletsen lukt niet. De bagageband geeft het helaas na 10 minuten op.

Uiteindelijk worden er mensen naar een andere bagageband geleid en kan ik alsnog mijn bagage afgeven. De tassen, ingepakt door de ouders van Gerjanne, mogen mee. Ik trek alleen wel het hengsel van de turkentas kapot….. hoop dat die de vlucht overleeft. Heb hem het en der nog wat getaped thuis, maar mijn rol was sneller leeg dan ik wilde.

De rest verloopt prima!

Aan boord is een Oegandees jongetje die in Nederland is geopereerd én nu na 3 maanden terug mag naar huis. Veel foto’s met personeel en de mensen die bij hem horen van Heart for Children.

Mijn bedoeling is tijd doorbrengen met Zalingo, een bezoek aan Het Nest, de Nederlandse school. Met Gerjanne mee naar een meeting, georganiseerd door VSO. Kijken bij een handbaltraining van 2 van de coaches. Een etentje met wat Nederlandse mensen op zaterdagavond.

Dat is het plan……… maar ik ben in Rwanda, we gaan zien wat lukt en wat niet.


Het vliegtuig staat klaar voor take off.

Tot in Rwanda!


Reacties

Reacties

Moniek

Heel veel plezier!!

Sannie

Wat fijn dat de tassen mee zijn voor Gerjanne. Kun je haar weer blij mee maken.
Fijne tijd gewenst.

Daniëlle

Heerlijk vooruitzicht. Heb het leuk!!

Francien

Wat heerlijk dat je weer kan gaan! Fijne reis.

Marita

Jee Monique alweer een reis naar Rwanda! Wat ben je er vol van! Geniet weer van iedereen die je weer gaat zien!!
Groetjes Marita?

Monique

Heel veel plezier!?‍♀️

Evelien

Je tweede thuis. Geweldig.

Volg je hart, dat klopt altijd.❤️

Diana

Veel plezier en genieten! Laat alles maar over je heenkomen. Komt vast goed!

Marjolein

Hoi Monique, alweer weg ,dat is snel gegaan zeg. Veel plezier,Goede reis ,doe voorzichtig{zegt je ouwe tante ha,ha}. Groetjes van ons.

Anita

Wij wensen je weer een hele mooie bijzondere reis toe, met heel veel geniet momenten!

Juliette

Je tweede thuis inmiddels. Geniet er maar weel van.

Yvonne H

Veel plezier en laat je verrassen ;-)

Rick

Heel veel plezier en wijsheid.....!!

Yvonne Geelhoed

Wat geweldig dat je weer op pad bent
Hoelang ?

Silvia

Hele fijne tijd gewenst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!