monique-in-rwanda.reismee.nl

Op het nippertje!! Pfff

Terwijl Gloria een vlucht probeert te boeke voor maandag voor Sjanne, Maaike en mij, kondigt de Rwandese regering om 20.30 aaan dat ze het vliegveld dichtgooit. Vrijdag om middernacht!!

Nu moet ik ineens morgen of overmorgen vliegen. Sjanne belt 3 minuten daarna: nu inpakken! Morgenvroeg klaar staan. En het os maar de vraag of we iets geboekt krijgen. VSO Rwanda werkt met man en macht nu.

Ik ga opruimen, inpakken, mijn werk verder afmaken moet maar in Nederland. 

Mijn SLFs staan morgen om 08.00 voor de deur met hun drivers. Overdracht van materialen en alles wat ik niet mee kan nemen. Afrika doet nog even goed zijn best om Afrika te zijn: water op, elektriciteit valt to 4x toe uit.

Bel met David in het donker, die doet nu ongelofelijk zijn best om me emotioneel bik te staan. 

Om 23.54 meldt Sjanne dat we geboekt zijn, morgen om 16.30 vliegen met Qatar. Bel David uit zijn bed en stuur Theo 2 SMS and een Whatsapp. Kids ingelicht. 

Elie kan niet slapen, die probeert in mijn schoenen te staan en te voelen hoe moeilijk het is, zegt hij. Die stuur ik om 01.00 naar bed. Wellicht zie ik hem morgen nog als ik Tess uit Australië oppik met de auto. Ze heeft op het laatste moment nog besloten te vertrekken. Maar nog geen vlucht en haar paspoort is nog bij immigratie. Ze is hier nog maar net. 

Ga nu eerst slapen, wekker om 05.00 om verder in te pakken. 01.22 nu en Theo is wakker en gaat vervoer regelen....

Reacties

Reacties

Karin S

Wat een achtbaan! Let op jezelf en goede reis, het lijkt erop dat je al aan het vliegen bent ondertussen, liefs

Yvonne Geelhoed

Goede reis !!

Siska

Goeie reis en pas goed op jezelf!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!